Rejestrując się w Dragow na starcie wybieramy jednego z pięciu gatunków smoków. Różnią się one nie tylko wyglądem, ale również umiejętnościami i pożywieniem.
Po jednej z aktualizacji usunięto podział na pożywienie i dodano nowy kolor smoków - khaki, jednak poza tym karty smoków pozostają bez zmian.
28 września dodano nowy gatunek smoka - Percebrise.
Przedstawione poniżej obrazki są to karty informacyjne danych smoków z Dragow przetłumaczone i odrobinę zmodyfikowane przeze mnie. Nie są one najwyższej jakości, jednak pozwalają na wgląd w umiejętności, kolorystykę oraz pożywienie każdego z gatunków. Podane PG jest to potencjał startowego smoka danego gatunku. Aby powiększyć obrazek kliknij na niego.
Jak widać powyżej PG smoka rozdzielone jest pomiędzy sześć umiejętności: atak, obronę, prędkość, magię, eksplorację oraz wydobycie.
Atak - jego wartość ma największe znaczenie przy kolonizowaniu nowych wysp, co jest niezbędne do rozwoju w grze. Niestety nawet skolonizowane wyspy nie oddadzą za darmo swoich skarbów - do tego potrzebna jest siła robocza, więc nie można ograniczać się do trzymania samych wojowników. W tej dziedzinie zdecydowanie przodują Cracheflamme.
Obrona - przydaje się w przypadku ataku obcych smoków na naszą wyspę. Jako że na początku gry raczej to nam nie grozi nie musimy od razu umacniać naszej armii całym szwadronem obrońców, po jakimś czasie zaś będziemy mogli zainwestować w defensywę. Do obrony najlepiej sprawdzą się Briselune.
Prędkość - służy głównie do określania czasu przelotu z wyspy na wyspę - im większa jej wartość tym potrwa to krócej. Raczej nie ma praktycznego zastosowania. W tej dziedzinie najlepiej wypada Percebrise.
Magia - zmienia ilość energii którą otrzymujemy za opiekę - przy 90 punktach w magii zamiast podstawowych 12% otrzymujemy już 17%. Poza tym wiele pouvoirs przydatnych w atakach na wyspy wymaga magii, warto więc mieć w armii trochę smoków z wysoko rozwiniętą magią. W magii najlepsze są Chantebrume.
Eksploracja - jej wartość wpływa na ilość energii zużywanych na poszukiwanie nowych wysp i polowanie. W poszukiwaniu bezsprzecznie przoduje Cherchevent.
Wydobycie - służy, jak nazwa wskazuje, do wydobywania. Smoki z wysokimi wartościami w tej dziedzinie to wspomniana wcześniej siła robocza - zapewniają codzienny dopływ pieniędzy i gemów. To podstawa całej naszej armii smoków, bo któż wyżywi i ogarnie tłum gadów bez złota na koncie? Do takiej roboty najlepiej nadają się Mangepierre.
Mam nadzieję, że opisy są w miarę przejrzyste i zrozumiałe. W następnym poście omówię ogólnie grę oraz przedstawię główne jej funkcje, niezbędne do rozwoju naszej armii gadów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz